Først Paw og nu også Pauline

De seneste par år har PAVA anvendt en kommunikator i form af den bilsagkyndige Paw. Men han begyndte at føle sig lidt ensom, så derfor lanceres nu et kvindeligt modstykke i form af Pauline. Hvor Paw har 100% styr på det tekniske i at vedligeholde og rustbeskytte en bil, er Pauline langt mere interesseret i hvordan vejret arter sig. Det er nemlig det skiftende danske vejr der gør det nødvendigt at rustbeskytte din bil og bevare værdien af den i mange år.

Gennem en omfattende kendskabs- og markedsanalyse som PAVA Produkter gennemførte i efteråret fik man et klart billede af hvilket kendskab og forståelse forbrugerne har til behovet for rustbeskyttelse. ”Baseret på resultaterne af analysen har vi i samarbejde med vores reklamebureau udarbejdet konceptet og indsatsplanen for 2018”, udtaler marketingchef Tanja Kristensen, og fortsætter: ”Vi fandt ud af, at den danske bilejer godt er klar over, at vejret i Danmark gør, at det er nødvendigt med en god rustbeskyttelse for at bilen holder i mange år, og bevarer sin værdi længere”.

Derfor lancerer PAVA i år en række kampagner hvor omdrejningspunktet for konceptet er ”Værdudsigten”. Der spilles i konceptet på at Vejr og Værd udtales ens, men har vidt forskellige betydninger. Med Værdudsigten er der udsigt til merværdi i dit lokale PAVA center, som med den originale rustbeskyttelse kan sikre din bils værdi i mange år frem.

Kampagnerne vil blive eksponeret på en lang række forskellige kanaler – heriblandt radio, print samt digitale og sociale medier.